Babaváró napló






Leírás:
A napló 12 oldalas+borító. A/5 méretű. Karton papír mindkét oldalát felhasználva készítettem és kulcskarikákkal fűztem össze. A szines papírok nagy részét a cannon oldalról nyomtattam, ill. gyűrt papírt, szines kartonokat használtam.















A fotó alá be van csúsztatva egy komment. Ekkor még nem volt tervbe véve a gyermekáldás.

Egy bordó filc szivet ragasztottam a képre, de nagyon rikított ezért tettem rá egy másikat, amit a háttér papírból vágtam ki, így eltompította a virítást.















A gólyás tasakba belecsúsztattam az orvosi igazolást, ami bizonyítja a terhességet.
Kicsivel lejjebb a rózsaszín papírra vetett írásomat pausz papír alá rejtettem.















A naplóban az eredeti képeket használtam fel, fotótasakba (nem tudom mi a hivatalos neve) tettem őket, kettőt egymásra, így lehet lapozgatni.















A naplóban a személyes élmények lejegyzése mellett leírtam a baba fejlődésének legfontosabb állomásait, amelyhez a pampers . terhességi naptárát hívtam segítségül. Itt hétről hétre követhető a magzat fejlődése, ezekből emeltem ki a számomra fontosabbakat.
Úgy oldottam, meg, hogy a képek illetve fotótasakok közé rejtett kommentek egyik oldalára a személyes dolgok kerültek, a másik oldalára pedig az "általános" leírások.














A következő oldalpár a nagy kérdéseket latolgatja.
A babákról a kép előzőleg képeslap volt , de talán az első babát leszámítva kínál néhány variációs lehetőséget. :)



















A kérdések tovább folytatódnak.
Mi lesz a neve?
Lány vagy fiú?
Mit kell venni egy kisbabának?














Az ultrahangkép alatti háttér igazából kék, itt valamiért zöldnek látszik
Az idézet: "Itt vagy velem, mint egy új remény. Az éjszakát felváltja a fény!"
Cserháti Zsuzsa- Édes kisfiam
Az idézetet pauszra írtam, kétoldalas ragasztóval rögzítettem. Arany színű glitteres ragasztóval körbepöttyöztem.
És itt is van komment a képek közé csúsztatva.
A pillangót filcből vágtam ki.















A tulipán szalvétából van kivágva, a szivek és a pillangó matrica, a virágok filcből vannak.















4D ultrahang képek, közte komment.
















4D ultrahang felvétel DVD-n. Nagy kincs, drága volt!
Aranyszinű tollal rajzoltam és nyomdáztam is.















Összesen ez a két terhes fotó készült rólam, ráadásul az egyik nagyon rosszul. (A bal oldali)Próbáltam rajta javítgatni, de mivel nem értek hozzá rosszabb lett mint volt, ezért úgy döntöttem, hogy egy ilyet hozok ki belőle. Itt legalább felismerhető, hogy egy pocakos valaki ül...

A másik kép köré hímzőcérnát tekertem,közben egy-egy gyöngyszemet felfűztem.



Szilvi egyik cikke alapján készült egy kis shaker box is. Nem gondoltam, hogy valaha fogok hasonlót csinálni...És mégis!
Pauszból hajtogattam egy kis borítékot, és beleszórtam a lyukasztóból kipotyogott pillangókat.













1- jére vártuk, de 15-én érkezett. Jól megváratott bennünket.
A fotó még a szülőágyon készült. Olyan is...

A szalagot és csipkét kétoldalas ragasztóval rögzítettem.
A virágokat előre gyártott filc szalagból vágtam le.


Idézet: "Én megóvlak, megvédelek, s nem kell más csak szereteted. Lelked tiszta láttam rögtön, boldog leszel itt a Földön." (Komáromi János)

Végül a borító. ( De tényleg utoljára készítettem.)














A betűket halványan kinyomtattam a zöld kartora, majd hőre puffadó festékkel átrajzoltam ugyanazzal be is kereteztem. Kivágtam és felragasztottam.
A kék szalagra egy óraszíj csatját szereltem fel, ez fogja össze az albumot.

A szalagot egy kicsit rögzítettem, ne csúszkáljon. Végül feldíszítettem különböző szalagokkal.

 És kész!






Babás album Itt találod

Rendelhető babakönyv