Magasságmérő

...talán ez a neve annak a dolgonak, amit készítettem.
A képeket az ingyenkifestőkönyv.lap-ról gyűjtöttem be, kinyomtattam és indigóval átrajzoltam a fehér kartonra. A centimétert vonalzóval mértem ki, 50 cm-ről kezdtem a számozást és logikusan 50 cm-re a talajtól lett elhelyezve. A képeket filctollal szineztem ki (nem a legjobb választás) akkor még nem volt aquarell ceruzám. Pedig milyen szép lett volna ha azzal szinezem és festem! Aztán halványan krétával átszineztem a felületet. Az erdős részletet zölddel a vizes és felhős részeket kékkel.
A karton hátlapjára alulra és felülre lécet ragasztottam, ez csak azért kellett, hogy legyen tartása és ne kunkorodjon fel a papír. Csőszegecset tettem rá, átfűztem rajta a zsineget és kész is.




Mivel 50 cm-ről indul a mérce, ezért az 54 cm-es születési "magasságot" is bejelöltem. A többit az egészségügyi kiskönyvéből néztem ki és innestől kezdve bármikor ha eszünkbe jut megméretkőzünk és rögtön fel is írjuk a dátumot a magassága mellé.