Első családi nyaralás - minialbum



Az album különlegessége, hogy akril lapokkal egészítettem ki a mintás lapokat (vagyis átlátszó műanyag lapokkal) Sokat kell gondolkodni, hogyan is fog majd kinézni, mi látszódjon át az oldalon és mi ne! És ha átlapozom az oldalt, akkor az előző oldalról mi  kikandikál majd ki? Nem könnyű...







A bal oldalon látható az akril fólia, amelyre lakkfilccel rajzoltam.

*******


Itt is a bal oldalon látható az akril oldal. A halacskákat és betűket még a scrapbook találkozón tettem rá az oldalra.
A halacskák bársonyporral készültek.
******



Ez egy akril oldal eleje és hátulja.


A bal oldali kék fényképalátét másik oldala az óriási pöttyös papír. A ZOO felirat hátulját a másik oldalon a szalagokkal takartam el. Az akrill oldal szélét befestettem a lakkfilccel. Ettől nagyon különleges lett! Olyan mintha leárnyékolná az egész akril oldalt.

*********



Itt egyszerre a négy oldalon keresztül tudom bemutani az akrill oldal trükkjét. A fenti oldalpár jobb oldalán a képkeretben akril fólia van, mintegy ablakocska. Így az oldalt átlapozva egy előző oldali kép kerül bele.

Bár igaz, ezt fólia nélkül is meg lehet csinálni... De ha most nem foglalkozunk a találkozón az akril fóliával ez soha nem jutott volna eszembe!


********





Itt pedig egy kis titkos rejtekhely található. A Harangház történetét és leírását csomagoltam bele, mert annyira különleges látvány volt számomra.




******