Scrapbook találkozó

Rövid beszámoló a találkozóról.


Augusztus 9-én a scrap.hu szerkesztőségének köszönhetően végre személyesen is találkozhattam néhány scrap társammal, akikkel korábban csak a fórumon "beszélgettem" most élőben is volt rá lehetőség. Mindenki elhozta elkészült albumait, oldalait amelyeket kézbe foghattunk és átlapozhattunk. (Hozzáteszem nem volt mindre idő, sajnos)
Már hajnal négykor némi izgalommal ébredtem, nagyon kíváncsi voltam, hogy milyen lesz a személyes találkozás és a napi program! A pályaudvaron Arival találkoztunk (mindketten a keletibe érkeztünk vonattal) mivel egyikünk sem ismeri a fővárosi közlekedést ezért onnan együtt kűzdöttünk el a megbeszélt helyre.
Nagy meglepetés volt élőben látni azokat az arcokat, amelyeket csak az avatarról ismertem! Húú! Néhányan teljesen másmilyenek...
Albumok nézegetésével kezdtük a programot. Fantasztikus oldalakat láttam néhány olyat is, ami nincs közzé téve sehol.
Négy cég is megjelent a találkozón, akik bemutattak néhány technikát valamint vásárolni is lehetett. Hát igen...olyan dolgokat mutattak, amiket a környéken nem valószínű, hogy árulnak majd valaha. Az idő gyorsan repült! Máris menni kellett ebédelni utána pedig nekiestünk az albumkészítésnek. Innentől pedig még gyorsabban telt az idő. Lényegében a technikákat próbálgatta mindenki és az új szerzeményeket. Nem hiszem, hogy akárkinek is elkészült volna akár egy oldala is :-) De nem is ez volt a lényeg.





Négykor nagyon keményen be kellett fejezni a munkálatokat, hiszen lejárt az idő. Összefoglalva a napot: nagyon hasznos volt, jól éreztem magam, kikapcsolódtam és minden jó volt - bár kicsit rövid.
Remélem lesz máskor hasonló találkozó és mégtöbben eljönnek majd! És egy kicsit hosszabb lesz majd!
A tervezett minialbumom félig kész állapotban van. Férjem megkérdezte: Hogy akartátok ezt két óra alatt megcsinálni ha már öt napja készül?