Ajándék 4. -Naptár

.

A naptár elkészítésére nagyon készültem, mégis úgy nézett ki, hogy nem lesz meg időben. Ugyanis a fotókat digitális Sb technikával készítettem, amit elő kellett hivattatni. Sajnos határidőn túl adtam le a rendelést, ami azt jelenti, hogy nem garantálták, hogy karácsony előtt kész lesz. És mégis! Köszönet a CEWE-nek és a DM-nek!

A digitális részéhez felhasználtam: Digital Crea - Dread Full Happy (még mindig imádom!) Valamint Betsie: Anyai szeret című word art készletét. Igaz kicsit más értelemben.
A naptár a Scrapbookzz Velünk-ből származik, Gigi készítette. Ezt kinyomtattam, kivágtam és a megfelelő helyre ragasztottam.
Fényképész nem vagyok ezért nem igen látszik, hogy a két naptár rész közé vonalakat húztam, ide fel lehet írni néhány dolgot. Minden oldalra egy szív bélyegzőt is tettem.
Az előlapot nyomtattam és bélyegzőztem.
A naptár állványát vastag kartonból hajtogattam.
Az oldalakat irodai lyukasztóval kilyuggattam és kulcskarikát fűztem bele.
És kész is.