Határidőnapló

Elkészült a Juca féle határidőnaplóm, bár a január már lassan nem aktuális, még azért 11 hónap így is hátra van...

Gyorsan elmondom, hogy nem tudok varrni! Ennek ellenére beizzítottam azt a kis porosat, álmaimban sem gondoltam, hogy lehet vele varrni. De csodák még vannak. Tehát arra akarok kilyukadni, hogy csináltam makro fotókat de a varrást rajta ne tessék megnézni!
Tehát így néz ki az én kis határidőnaplóm:



Farmer anyagból varrtam rá borítót, elég tákolmány, úgyhogy nem részletezem. Lényege, hogy kartonpapírra varrtam rá az anyagot, így van tartása és egy pici tépőzárral záródik.
A borítón a "Moncsi 2009." felirat a farmeron lévő bőr cimke, amit megfordítottam, ugyanis az üres volt. Zselés tollal írtam rá. (Hagyni kell száradni mert kicsit kenődik)


Mindig problémám akad az összefűzéssel, most ilyen egyszerűen oldottam meg.
NE dobjuk ki a tavalyi falinaptárakat - hátha jó lesz még valamire!



Tehát ebbe a kis füzetecskébe ragasztottam be a Juca által készített naptárlapokat.
Nekem mindenképpen kellett bele még egy egész éves naptárlap is - ez egy ingyenes reklám naptár volt, amit felhasználtam. Néhány fényképet akartam még bele, csak úgy, hogy legyen nálam.
És van még hely ott egy idézetnek is.



A belsejét nem díszítettem, úgyis lesz majd bele írka-firka.



Hátul is vannak fényképek.



Néhány részlet:




A határidőnapló lapjait innen le lehet tölteni. Köszi Szunyo!