Fotókönyv másodszor

Fotókönyvet készíttettem (füzetet)...másodszor. Ajándék lesz majd!
A tavalyi fotókönyvnél Mátékám első szülinapja előtti képeket használtam fel, így értelemszerűen most az 1-2 éves korig terjedő időszakot próbáltam feldolgozni. Nem volt könnyű dolgom, összesen egy kész SB oldalam volt ebből az időszakból, amit szívesen látok a fotókönyvben. Plussz kettő, amit erőteljesen átalakítottam. Szóval...gyakorlatilag most az elmúlt napokban 25 oldalt+borító+hátsó oldalt készítettem.


Borító: Malycia template és Digital Crea Delicate Spring

1. Timounette 69 template, háttér Jscrapbug, elemek Digital Crea Crazy love
2. Template Mimi Kleine, papírok Digital Crea Petit Moineaux Joyeuse Pagues
3-4. Template: Malycia,Szvárvány, virág Elo Designs papírokat még keresem, de Digital Crea Felirat: Kolibri



1. Digital Crea Toy Store Template: Purescap
2. Template Red Leaf Digi Scrapping Papírok, elemek Arenn
3. Szunyó és Paperfellow őszi készleteiből
4. Template Purescrap 5., Arenn papírok és elemek


1. Template: Ancsika
2.Template: Timounette 51.
3. Sk Háttér és elemek
4. Par pouyou 11 template, Elo Designs


1. Connie Prince template, Digital Crea Crazy Love
3. Red leaf Digi Scrapping Template, WaterLo Designs
2. A repülő Digital Crea Delicate Spring, asszem a többi is
4. WaterLo designs, Kuznyec Word art


1. Template Michaele Burkhart Valamint Szunyó őszi készletéből
2. Vakond és virágok Elo Designs, Talicska-kesztyű-locsoló Paperfellow
3. Háttér Krissz, gombok Kolibri, keret és maci Digital Crea Toy Store, Távirányító saját
4. Háttér és elemek Happy Easter by Sarahh


1-2 SheDevils designs
3. Háttér Jscrapbug, virág Arenn
4. Template Angie Kovacs Torta Jscrapbug



Ha te is szeretnél egy ehhez hasonló albumot, írj nekem levelet!


Mozi:




És ennél a bejegyzésnél találod az előzményt a nagyon  babás albumot