Ajándékok-ötletek

Még nem késő saját készítésű ajándékoknak nekifeküdni! Én tavaly az utolsó utáni pillanatban is bütyköltem.
Ezt most csináltuk Mátéval, szerintem ez is kedves ajándék lehetne, mert az igaziak pedig nagyon drágák.
Hógömb

Hógömb készítése házilag:
A dm-ben vettem a hóembert, az üveg kicsi gombás üveg (Kb 2 decis)
A fedél belsejébe ragasztottam egy hungarocel kockát- ez talapzattnak kell, erre a hóembert. Az üveget feltöltöttük vízzel, csillámporral és rácsavartam a tetejét immár a hóemberrel együtt.
Az ötletet egy óvodás barkácskönyvből vettem és a hivatalos verzió szerint a víz mellé fele arányban glicerin kell. Ezt gyógyszertárban lehet kapni. Azt hiszem, hogy attól kicsit sűrűbb lesz a víz ezáltal lassabban hullanak alá a csillámok? Talán. De így is szép.

Tavaly ilyeneket gyártottam
Naptár


Kép


Képkeret


Ez nem karácsonyi de még belefér