Adventi kalendárium

Nagyon sokat görcsöltem rajta hogy milyen legyen, legyen-e egyáltalán? Legyen a tavalyi?
Végül kapott a gyerek egy bolti, csokisat. Természetesen Verdásat. És nem mi vettük neki.De legalább tejcsoki.

Na, de azért mégis! -kiáltottam fel magamban
Utolsó pillanatban (épp úgy mint tavaly) megszületett a döntés és létrehoztam a kalendáriumot.



Kb másfél hónapja Máté úgy szinez és rajzol mintha az élete függne tőle. Ezért most telis tele lesz kifestővel és mesével. Sikerült 24 db karácsonnyal és téli időjárással kapcsolatos mesét találni, a netről pedig összevadásztam a kifestőket. Amig gyerkőc fest, addig kötelezően végighallgatja a hozzá tartozó mesét :)
A tavalyi karácsonyváró dobozkánál mindenképp jobb megoldás mert a tasakok fogyásával jobban érzékeli az idő múlását. Hiszen ez volna a cél, ugye.
Csak röviden: Hungarocel lapot beborítottam textillel. Azért hungarocel, mert volt itthon és nem üt agyon senkit ha elborul és könnyű áthelyezni.  Erre felrögzítettem 3db, kb fél méter piros szalagot. Papírtasakokat vettem a papírboltban, erre ragasztottam Sabee, december lapjaihoz készített számait, és zöld pecsételővel díszítettem még a zacsit. Kinyomtattam a belevalót és gémkapcsokkal feltűztem a szalagra őket. És néhány piros gyöngyöt ragasztottam még a táblára a masni köré.
Még mielőtt bárkiben felmerül a kérdés: a cserepes növényemet nem a radiátoron tárolom, az csak a fotó kedvéért került oda. Viszonylag fontos, hogy a kalendárium mobil legyen ugyanis ez elég kényes kérdés minálunk...hova is tegyük. Egyáltalán nem voltam biztos benne, hogy gyerkőc megtűri a szobájában.
De most nem problémázott.



2011-es adventi naptár itt
2012-es itt