Naptár 2012.

Krisssznek köszönhetően bárki zökkenőmentesen és időben tud naptárt gyártani karácsonyi ajándék gyanánt. Csak a sablont kell hozzá letölteni.
Tavaly csak a cewe programot használtam a naptárhoz...persze így is szép volt és egyedi, saját gyerek fotójával...De egész évben bosszankodtam hogy tudtam volna szebbet és jobbat is.
Idén azt találtam ki, hogy a már meglévő digi SB oldalaimat alakítom át naptár oldallá. Vagyis egy A/4 es oldalformátumra átvarázsoltam a fotókat díszítménnyel együtt, címet és irományt töröltem. Mellé tettem a naptárt, a hónap nevét és kész is. Így sok időt spóroltam. Bár az az igazság, hogy nagyon kevés oldal készült az idén - ja, és kevés fotó is az előző évekhez képest - ezt nagyon sajnálom.







Felhasználtam: Naptár:Krisssz, Songbird-Heart Mosaic template, SB.hu A világ scrapbookos szemmel, The flower of naturalness Blog train, Digital crea-Collab- féerie de noel, Dilo designs-Pimp my picture, Celin dsign- love poppies, Chouk77 I am 5, Digital crea-collab- oktoberfestives, Digital crea-365 days, Dydige-Rainy day
Naptár 2012.