Adventi vásár + recept

Most először volt az óvodánkban adventi vásár, ahol az ovisok, óvónők és szülők saját, kézzel készült dolgait árulták, ezzel támogatva az óvodát. Én nem tudtam ott lenni amikor közös ajándékkészítés volt egy délután, így ezzel próbáltam javítani.



Stahl Judit féle recept alapján készült
hozzávalók:

15 dkg vaj
4 evőkanál porcukor
1 csomag vaníliás cukor
15 dkg liszt
1 evőkanál keményítő
3 vagy több kk. fahéj

Azzal a különbséggel, hogy én kinyomózsákból nem tudtam kinyomni, de szuperül lehetett nyújtani így formanyomóval szíveket és csillagokat készítettem. Egyébként a fenti adag négyszeresét készítettem és rengeteg darab lett belőle. Csomagolás előtt fahéjas porcukorban még megforgattam őket, így különösen szépek lettek. Állítólag gyorsan elkelt és mindenkinek nagyon tetszett -és remélem ízlett.