Kalóz party



Mert ez már nem zsúr!
Már többször rendeztem bulit kisfiamnak, tavaly azt mondta nekem, amikor megkérdeztem, hogy van-e valami elképzelése milyen bulit rendezzünk: Anya te olyan jókat szoktál kiatalálni, legyen meglepetés.
Ezért a legvégsőkig titokban tartottam, hogy mi készül.
Így aztán a hetedik szülinapi bulink kalózos szülinap volt. Rengeteget készültem rá és időben is kezdtem el a készülődést.
Az volt az elképzelésem, hogy kalóztoborzást rendezünk, ahol feladatokat kell elvégezni a tanoncoknak, minden feladat elvégzésével közelebb kerülnek a kalózélethez, majd a kalózzá avatás után a rettenetes kalózcsapat elindul kincset keresni.
 Meghívó:



 Fő attrakció: kalózhajó az udvaron
Apa még ilyet is tud!
Ez természetesen a Feketegyöngy


Kalózképességek:
-papagáj tojások biztonságos szállítása,
-kampó kézzel evés képessége,
-keskeny pallón, egyensúly megtartása,
-útirányok pontos meghatározása,
-ellenséges hajó vizibombával való eltalálása,
-hajó kikötése a parton,
-tenger mélyén lévő igazgyöngyök felkeresése,
-keresztkérdésekre helyes válasz megadása
Minden feladat teljesítése után egy kalózfelszereléssel gazdagabb lett a kis kalóztanonc. Fejkendő, félszemeltakaró, cápafog, távcső    ésss..több nem jut eszembe...
Majd sor került a kalózzá avatásra, ezután megszerezte első tetoválását valamint szakállt növeszthetetett az ifjú kalóz. 
Végül a félszemű kalózcsapat útnak indult megszerezni a kincset Mathesz kapitány irányításával.





Igyekeztem mindent saját kezűleg elkészíteni, így a kalózkincsek nagy része sóliszt gyurmából és gabonygolyóból készült, amit arany festékkel fújtam le. Ezt egészítettem ki arany színű karácsonyi gyöngysorral, amiből nyakláncokat, karkötőket készítettem a kincsesládába.
A kincsesláda cipősdobozból, a távcsövek az alufólia gurigájából, a cápafog szinén sóliszt gyurmából készültek, papagájtojásokat akril festékkel festettem, gipszből öntöttem kagyló formákat dekorációs célra.
Az egyszínű piros szalvétára sk bélyegzővel bélyegeztem. a pohár matricákat én készítettem és nyomtattam házilag. A zászlókat fekete kartonból vágtam, erre szintén matricákat ragasztottam.
Egyébként piros fekete volt a buli színvilága.







Talán kicsit sok volt a rum...





További ötletek:
Játékok ötéveseknek...vagy kisebbeknek, vagy nagyobbaknak...

Ajándékba letölthető meghívó vagy levélpapír! Csak személyes használatra!