Pókember parti

Az a jó az én kisfiamban, hogyha megkérdezem tőle: Jó lesz pókember parti? Akkor azt mondja: igen.
Így ha már ilyen jól kitaláltam magamnak a programot akkor hajrá, volt erre 5 napom (persze munka mellett) de legalább ha szoros a hatáidő, akkor nincs idő izgulni...
Amióta beköszöntött a Pinterest, hála az égnek, ötletet gyűjteni sem olyan nehéz, de sajnos felét sem tudtam megvalósítani annak amit szerettem volna. Így aztán a piros-kék dekoráción kívül ugrálóvárat béreltünk  hétvégére, így a 8 fős pókmberbanda kiugrálhatta magából a feszültséget. 

A kis Spider Man-ek

Pontgyűjtéses játékokat játszottunk, ugyanis valahogy el kellett felezni a társaságot az légvár miatt. A játékokban nem kellett kötelezően részt venni, de akkor nem járt pont. 8 évesek, ezt már megértették.

  • egy perc és nyersz játékokból volt a poharakat egymásra pakolós 
  • nyuszifüles játék - harisnyába nehezéket tettem, harisnya a fejre, majd ezzel kislabdát gurítani megadott helyre.
  • egy percig lufit levegőben tartani
  • lábra lufit kötni és a másik gyerek lábán lévő lufit kell kidurrantani
  • És a csipeszes játék ami mindig tuti befutó- egy perc alatt hány csipeszt csippentesz a párod ruhájára

 A csavarpakolóst csak ki lehetett próbálni, illetve készültem még néhány kellékkel, (dominó, gabonagolyó, száraztészta) de gyorsan szaladt az idő.


Pontokat összesítünk...

És kezdődhetett az őrület!



Amíg az egyik csapat ugrált a többieket találós kérdésekkel tartottam fel, Kb 10 percenként volt csere, később előkerültek a kerti játékok: tollas, bowling, karikadobálós, golf  és labdák minden méretben, típusban és színben. Ja, és a Gangnam styl is felhangzott.

Aznap éjszaka, hullafáradtan nézegettem az elkészült fotókat és azt gondoltam ez olyan jó volt, hogy holnap reggel kezdhetjük előlről.



Itt még találsz ötleteket mit lehet játszani egy szülinapi zsúron, vagyis játék ötéveseknek.
Kalózos szülinapi buli